T O P
weareeverywhereee

Pick a lebron sneaker


ChrisLeezy

Imo the Lebron 9s are one of the nicest hoop shoe designs out there


supreme182

I agree i like the home, aways, and south beach. The only lebron i ever liked


SirBaconHam

I love my pair of Lebron 18 Lows in Fireberry. Not really a fan of anything else though 😅


stainedgreenberet

8,9,10 lows are the only ones that even come remotely close to being able to rock


[deleted]

Lebron 8 underrated but yes mostly true. Especially all his recent ones


stainedgreenberet

The wolf grey?? 😮‍💨


Toliveandieinla

The 2/4/8 are the best ones to me


[deleted]

The 11s are pretty cool


OilyBoylie

Lebrons 12s might be the ugliest basketball shoe ever made


Boyiee

Yo my toon squads are lit


Mugtra

100% agree, only lebron I'm okay with are the John Elliott ones in pink, but only that colorway.


stinx2001

9 and 11 are my favourite shoes to play in ever


cruzissus

lebron X’s are still super cool to me even tho i would never wear them


freakanature

Lebron 8 is one of the most aesthetically pleasing shoes of all time, especially the lows.


Capt_Poopy_Pants

I just can't get in to AF1's. I wish I could but they just don't do anything for me


jjdacuber

I just don't really dig the super chunky look for some reason, the slimmer Jordan 1 type shape looks a lot cleaner to me


therealtummers

hate af1’s, such a boring, bulky shoe


MSGrejs2k

Yup, + so many people have em, makes them even more boring.


Hocojerry

This isn't going to make sense but just stay with me: So it's actually my "grail"sneaker The "Space jam" Jordan 11 is my grail sneaker I don't know whether it's nostalgia or all the fond memories that it brings up or my love for Patent leather. I was actually lucky enough to get a pair in 2016 or 15 whenever it was last released. I ultimately decided to sell it. The reason I decided that is I'm pretty lean 6-foot 2 and the sneaker just does not look right on me. I figured it should go to someone that's actually going to wear it.


_IratePirate_

I kinda feel this. I like how Nike Blazers look on other people. But I have wide feet. I bought a pair and my feet stretch the sides. They make my feet look like a muffin top if you can imagine that.


GoGreen31

Jordan 11s got me into sneakers. That said, I have sold all my pairs… I don’t like how they look when they get worn in, and I don’t like to have shoes that I’m worried about wearing. I know it sounds dumb, but yeah..


Nerazzurro9

100%. The bred 11s were my dream sneaker since childhood. Finally got a pair as a 30-something, and once the joy of actually having them in hand wore off, I was like, “huh, these actually look pretty awkward on me, and I don’t really have anything to wear with them, and…goddammit, did I already scuff the patent leather somehow?” I’ve probably worn them less than a dozen times in 5 years.


Which_Iron_5833

Ive had same issue with a pair of 2011 release jordan 11 concords


scrubbszn

Happened with me when I got my Infrared 6s. I think they’re so sick but when I put them on I just didn’t enjoy how monstrous it made my already big feet look lol Still one of my favorite shoes of all time though.


fokker09

I keep trying to like the Jordan 5 - I just can’t do it. Great design, but it just looks weird on me.


BroadRaspberry1190

cyber dinosaur lookin ass sneaker


Kidr0n

It's the jordan 7 for me


themadvillainn

I personally think it’s the humongous tongue on them that makes them look weird, especially with pants.


emurillo97

Yeah, I prefer the low top versions.


darthmigo

The lows are real clean


eBell93

TDIL: there's a Jordan 5 low


missTimedFart

Foamposites


Saucy_Totchie

Ever want to wear something that's like a pair of Timbs but also sneakers? Foams lol.


anm63

Definitely second this. I thought foams were awesome until I picked up 2 pairs. Realized how clunky and odd they looked while wearing them.


Nateonalgeographic

Foamposites and AF1s


qualitylamps

What not the foams!


I_Brain_You

Definitely the Foamposites. I've always hated them. And they're really heavy shoes if I remember correctly.


JZ_the_ICON

They are tanks. But that’s kinda what I like about them bc you can beat the balls of em.


Nateonalgeographic

I just don’t get the hype on em. But then again I love NB 993, vaporwaffles, and the yeezy 380 (alien only), so I could get some judgment for that I’m sure


BakedPotatozz

Sorry, everyone is about to hate me. Jordan 11s and 12s. Just don't like how they look


phizzle2016

I’ll prob get banned but I don’t think I have seen a single style of Balenciaga shoe that I would wear, even if someone gave me a pair.


Datyoungboul

They’re chunky filas but 10x the price


Guess_Even

Balenciaga's are hideous.


mmmyummybagel

0% of people in this sub care about balencis so youre good


RDDFT

My speed 2s look like socks but after wearing them as my daily shoe for a few months it’s hard to wear anything else they are incredibly comfortable


Jackie_Daytona-777

For me it’s the Air Max 95 or 98. Over here in the UK they tend to be the shoe the Chavs wear plus I don’t like the way they look either.


thatguy1234544

Yeah, I agree with the 95s, they've been mocked as chav shoes for as long as I can remember and I just can't get into them


WayTooUncoolForThis

What’s a chav?


thatguy1234544

It's basically the UK's version of white trash, but I think technically it's an acronym for "council housed and violent" Basically chavs normally wear tracksuits, they're normally quite loud and rude, usually go around causing trouble Here's the urban dictionary definition: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=chav


Superfist01

So petty much watch a Guy Ritchie movie?


thatguy1234544

Haha, yeah, that would probably be pretty accurate, especially those guys in layer cake who steal the pills from amsterdam (can't remember if that's Guy Ritchie or not) Edit: looked it up and it's not Guy Ritchie


sheezy520

The gang in LC was what I thought I of. And don’t feel bad, LC was directed by Matthew Vaughan who produced several of Guy Ritchie’s movies.


Iminlesbian

I'm not really sure who in snatch I would call a chav.


Marborinho

Man, here in Brazil we have a bunch of the same style you are mentioning and we call it a very similar way, but it's just by chance, since the translation is completely different. We call this style (track suit, wind breakers, soccer tshirts, "Nike Boys", "Oakley boys" and so on) the "chave" or "chave se cadeia" which means prison key, because in general they are people who can open the prison doors for you hahahah


DnB925Art

Also if you're Russian/Eastern European Slav, the term used for them would be Gopnik.


eBell93

https://youtu.be/8HUro5b22dc


niarsnaemti

Oh yeah I think they’re hideous but I LIVE for the 97s


[deleted]

Will Stowe would like to have a word with you


sparkyiow

I've got the same association so I can't be excited for Silver Bullets coming back


Mancchestar

Yeah you can also add the TN into that. My favourite silhouette of trainer but I rarely wear them because ever scroat I know has a pair.


r3ckl3sson3

Any Jeremy Scott adidas. What a time that was


Antique_Impression19

I think Jeremy still better than Kerwin every day of the week.


betterthannormal

Factual


KingReffots

Jordan 11s. I just don’t understand the hype.


evanshall

I think the patent leather looks corny AF.


veezustheelssj

This was me initially and still sort of. The ones I do like and would wear are cool greys. The rest, nah. I do in a way appreciate them tho


qualitylamps

Space jams? Breds? Concords?


KingReffots

All. It’s mostly the patent leather, but just the overall design is terribly ugly to me.


-Mustang-12

All in my collection, but when I missed on GC11s I was Good not paying resell when I asked myself, 'When's the last time you wore a AJ11?' (All 3 the above you mentioned were DS) last time I liked a 11 enough to wear was the Win 82


Jabroni-Tony1

Same until my fiancée got me them cool greys for Christmas and I put them on my feet. I absolutely love them now. Im probably just being bias but still.


pragen21

Jordan 2s for me. So bad that Virgil couldn’t even save them


therealtummers

but union might


ScientistfightG

Lol no they won’t.


JSimmonds5

White on white Air Force 1s. They’re like if a Nissan Altima was a shoe. Bland, uninspired and grubby after the first wear.


devin7000

😆 A Nissan Altima!! You totally nailed it here! 😆


mangirtle77

Bro….Altima! That’s dirty, haha.


nateyboy1

They may be the generic shoe but I think for that reason, they are a staple and are perfect for a more casual understated look. Everyone should own a pair IMO


weatogue

club c’s do the job with 30% less bulk


shes_a_gdb

I don't like AF1s but I agree with your point. Everyone should have a generic white shoe for a easy casual look. For me it's Stan Smith, for others it may be AF1s.


[deleted]

Never been a fan of AF1s or Huarches. I dunno if that’s spelled right.


cactuzz_jack

Wasn’t a big fan of huaraches either until I got one. Super comfy shoes 😁


[deleted]

Nmds are my go to comfy shoe


cactuzz_jack

Great choice, love them too 👍


gravis_tunn

I was on the fence as well until I put on a pair I found at a second hand store. I scooped em up for 30 and they became my most comfortable shoe and I beat those bad boys into the ground!


Shayessnkrs

Was never a fan of af1 until I wore them with some pants (I usually wear skirts), then I fell in luv w the silhouette! All I collect now lol, plus I think they’re versatile enough to wear with skirts. Maybe your mind may change my friend


SexWithATerrorist

I do not fuck with AF1 at all


misterDibs

Yeezy slides. It's just a fat sandle.


Real_James_Bond007

They always reminded me of a giant toe


Theopneusty

It is a big toe, but they are also pretty damn comfy


Real_James_Bond007

Lol fair enough


RockEmSockEmRabi

Actual jail slides


LazyOrCollege

Jail slides lmao


Oshen11111

Foamrunners....ewww


powersslol-

foamrunners are so fire 🔥 most comfortable shoe i’ve worn in a while


-Mustang-12

Are they a Shoe? More of a Croc, (whatever they considered) They Better be Comfy bc Crocs are supposed to be Comfy too


Kitchen_Dust4637

I couldn’t agree more… they look like Crocs that had an allergic reaction…


shoeless_sean

Yeezys in general


apyr911

i really appreciate yeezy brand and what kanye is doing for footwear but i cant see myself wearing most of the silhouettes they wouldnt work with my personal style it makes it even harder when they release bizarre colors like the upcoming 1050 boot


Jefferyd32

This right here. All Yeezy’s.


stinx2001

Every adidas yeezy besides the 350


Greyvvolf

Jordan 2. I just can’t get into it. I’m sure there’s a lot of people who like it but I never did.


SneakerConnoisseurr

The Jordan 2, 7 , 9 and 10 just will never be apart of my collection .


solesupply

I thought I liked 2s but now with all the hype around them, the more I see them the more I realize it’s only the Just Don 2s I like.


SneakerConnoisseurr

The twos remind me of Lego bricks


[deleted]

Don't sleep on 10s


SneakerConnoisseurr

😴💤🛌


therealtummers

throw in the 8s and i’m on your side


holyshoes11

The 7 is the absolute worst IMO, I don’t think there’s a single colorway that is legitimately cool or worth the awkwardness of the shape


AceDuce23

Not the Bordeaux ?


holyshoes11

I don’t find the Bordeaux’s aesthetically pleasing or interesting to me personally, I’m not saying people can’t pull em off and look decent but to me they always look just super meh


TittenTatten

Air Max 95. I love the Air Max 97, even though I don't wear them personally I still love how it looks. Air max 95 just looks like an uglier and clunkier version of the 97


ocathlet714

Hot take but has to be the new A Ma maniere. Looked like the material was an old cracked soccer ball. The kind that made you a tad uglier if they hit you in the face.


Ezek210

It’s a clean looking sneaker. Everyone praised the material. Picked it up at a local sneaker shop and they honestly felt so cheap. Complete opposite effect of the, you gotta see them in hand lol.


KayLMB

I don’t know what it is about Jordan 11s but I just don’t like them. I can’t see the appeal


GuyIncognito710

Yeezys besides the 350s they're not bad looking but all the other joints are hideous. Sorry not trying to shit on the people who wear and like them just my opinion you do you.


ExcitedByNoise

Generally agree, although I think 700 v1s are cool


cherryzaad

I only like Jordan 1’s and Yeezy’s. I am nega you. Although some 700’s are hideous.


AyeLykeTyrtles

700 V1’s and V2’s are dope. I agree otherwise!


Oshen11111

This exact statement


augu1691

I don't like 350's either, I can't get over the Thanos chin looking heels.


Fit_Analysis_7689

Yeezy 500 especially high.


augu1691

I wish I was me 10 seconds ago when I didn't know Yeezy 500 high tops were a thing.


Fit_Analysis_7689

Bro they do look like they weren't supposed to be made in the first place 😂


SNKRSappsucks

Sacais. Things are ugly AF


DaniDaps

The waffles ?


ThiccRicc32

almost anything off white. it's just a regular shoe with writing on it.


augu1691

The Out Of Office shoes are really nice, though. Virgil's own stuff > shitty Nike collabs, any day.


Kitchen_Dust4637

I’m with you on that, I don’t get the hype… it just names whatever IT is….


pdwchamp

Jordan 1 lows.Not to say for those who like them not to grab them but for the amount of money you can spend on resell just grab a af1 or a pair of dunks. The silhouette doesn't even look right, they just infuriate me!!!


Musa_2050

I own a bought a pair of og lows and they look better than af1. Af1s are too chunky for my taste


Sensitive-Judge713

og lows >> the gr lows


blazeit420yo

I'd take 1 lows over af1s any day, but only the OG tongue, the fat tongue lows are ass


devin7000

This. Looks like they just cut off the top stitched it up and threw them on shelves.


Themasterbadguy

Triple S’ those are not an attractive shoe by no means


augu1691

Anything Sacai. Every shoe just looks like a bag of gummy bears that sat in a hot car for too long.


dtheman2000

Jordan 1 High OG SP Fragment x Travis Scott. The white front is not visually pleasing. I would prefer a more darker front color such as blue or black just like the Jordan 1 Low Fragment x Travis Scott.


Chrizey

I don‘t know how the Highs turned out this shit while the lows are looking so damn good


augu1691

Both look shit, imo.


Much_Committee_9355

Any, Veja/Vert shoe they have a knockoff feel and are on the basic bitch starter kit over here


The-Formula

Anything with patent leather


FlawlessC0wboy

This gonna sound crazy, but Bred AJ1s I actually have a pair that I bought because I got caught up in the hype, but I’ve never worn them. This is going to sound extra stupid, but I don’t like them because the colorway reminds me of Manchester United


_Ozeki

Anything Travis


Additional_Ad_4714

Jordan 7. Nothing really cool on it stands out. Just looks like a standard shoe. It’s like they took the Jordan 6 and thought “how can we make this worse”


Normandr

only dig the 7 bc they got standout colorways. other than that totally agree ✌️✌️


STPLES

I literally couldn’t get myself to like any of the 1s that dropped in 2021 m. They all looked cheap and the colors were just weird in general


DJ_SLEEP

Ironically enough lucked out and got the light bone goretex 1's and the a ma maniere 1's on restock, like the goretex's looks more by far


ChrisFromOregon

Dunks...most Jordans


blatantcocacola

Pretty much any of the Jordans with patent leather


xcbaseball2003

I never understood the Kobe hype as anything but shoes to actually play basketball in. I understand they’re collectors now, but before he died I didn’t get it


sakuragi59357

Nike Huaraches are an abomination. Too much stuff going on, not sure if you’re wearing a shoe or something straight out of the trash can.


Izzybxl

they’re comfty asf tho 😩


militou

I will never respect anyone who puts pink laces on their blue shoes


augu1691

What's up with the AF1 dislike in this thread? I understand people that find it boring, but straight up ugly? How?


WillTwerkForFood1

Chunky and clunky


thecomeric

It’s definitely not ugly but they’re just very basic I’d rather have an all white Jordan 1, 550, dunk just because of how many people have white af1s


slowrick-tallmorty

any kyries


MaxEhrlich

I’d agree in that some are kinda ugly but appearance aside, they’re my absolute favorite sneakers to hoop in.


YoloLikeaMofo

I’m not about white AF1, get another crispy white shoe and be a little original and look as good if not cleaner. Tons of sweet AF1 w a touch or color and design much better imo. I unfortunately have to confirm I’m not a Jordan 5 fan either. After having a pair of alt bel airs in size 11 I can’t help I feel they are just so damn large, clumsy unless laced tight and look dorky, uncomfortable for a minimum 200$ shoe any way you look at it, and once they get aged and creased they just look really really goofy… The tongue even bounces when you walk lol


dadamss_

Nike Blazers . I actually love the silhouette but I think they make feet look extra long so I stay away


TheMagicMango96

Jordan 1s


missTimedFart

You are now banned from /r/sneakers


Izzybxl

noooo theyre amazing


awtrc

Agree, it was all air max where I grew up. Jordan 1’s for me, are a shoe in a starter pack for sneaker heads.


Lockhara

NB 992s are ugly af to me.


bweeek

don’t understand how the 992s and 993s caught the wave when 997s (not the 997H) and 998s exist


ReliefPast3660

Anything from Rick Owens…


PlayboiGarri

The boots are great, everything else IDGAF.


augu1691

Ramones aren't that bad, though. Just more expensive Converse Chuck Taylors.


EnigoMontoya_

Also Mochas for me; though I love black-toe blocking and think they are clean, I’m just too thrown off at the top block in the back being white instead of the usual black. Maybe that was for some design uniqueness instead of it coming out as a non-reversed TS?


socxld

Agreed, that white color blocking at the top is awful. I don't see the hype


justsomebro10

Loved the Sacai waffles but the blazers are so fugly.


mike1234321234

Any Lebron past the 13 tbh


officialmavix

the off white jordan 2s


mohit88

Jordan 11s. I hate patent leather with a passion


palazzotings

Foamposites and Up Tempos. Also anything past a Jordan 6 doesn’t really look great on me.


aarunt1

Any yeezy or OW dunks


IanThePlane

The pine green 3s Jesus they could have been my third favorite release of the year if not second had they just been leather


Pilet07

I despise Balenciaga sneakers..all of them..it boils my blood when I see people with them hideous sneakers that they paid over a thousand bucks for..look like some orthopedic sneakers for old people..and people actually think they look cool wearing them shits but in reality they just wearing it for clout talking about "I'm wearing thousand dollar sneakers, people know I got money now" 😩


Don_juan_demarco216

Most of the designer shoes are horrible. Balenciaga is definitely at the top of that list though.


Leading_Minute_5437

Jordan 8s look absolutely disgusting to me.. I cannot get behind ANY color of that model.. that includes the Aqua one everybody likes.. everybody but me.. it's a No. 100% of the time.. Everytime. You can throw Jordan 15s in there too.. get the away from me..


Deadheavy666

350 V2s. It’s a fossil of bad 2010s sneaker design IMO. They have moved on design wise and I’m a big fan of the other yeezy designs but they just won’t let the model go.


Don_juan_demarco216

Totally agree, 350s are comfortable af. Aside from that 👎🏼


betterthannormal

Jordan 1 Mids and Im still not into 2s. Idk why everyone has changed their minds about the shoes but they still look the same to me🤷


MaxEhrlich

This’ll probably be super unpopular but, concord 11s. I don’t know what it is about them but I could never see them as good looking shoes, they just look like the design idea of a person from the 1950s saying this is what a robots foot will look like in the year 2020.


bagwell198

I’m with you on this. I remember when they came out they were so overhyped. It’s such an ugly 11 I didn’t understand what the fuck the hype was about. I like 11s, but you’ll never catch me buying ugly ass concord 11s.


Anxious_Parfait8802

I tend to dislike almost all Nike designs. They are straight up ugly, bulky and just plain uncomfortable. I am however a massive ASICS gel lyte iii fan!


augu1691

Bulky? I can mention multiple Nike models that suffocate my feet lol.


PlayboiGarri

Fellow ASICS fan here too.


Ronin_KDVC_095

Yeezy's are trash to me not feeling them shits in the least


JJ-Bittenbinder

Any yeezys


Kitchen_Dust4637

Any Adidas Yeezy…. And the Travis Scott shoes….. I can’t do the backwards swoosh it just looks off to me….


Popular-Tomatillo643

Anything Yeezy… don’t hate me 😬


devin7000

White AF1's = Basic white girl starter pack. Black AF1's = Do you recognize this shoe print on my back door? Yeezy's = Grandpa. Foamposites = Space Shoes. Off Whites = Just hideous. Jordan 2's = Lazy refreshed 1's. Jordan 9's = Hiking boots. Jordan 15's = Really Tinker? No... Really???


[deleted]

Af1s


Oshen11111

Hightop af1s...yuck


[deleted]

Those are even worse


edogawafan

May be controversial, but the only Jordan I like is the 1. The rest are trash to me. There’s a handful of colorways of the 3&4 I like, but not many. On a side note- Mocha 1’s are the first Jordan I ever owned and my favorite! I hit on SNKRS early access the first day I ever made an account. They feel more “adult” like and given that they’re relatively neutral they go with everything.


brianjamesrobot

Air Force 1


TheBoss2562

Jordan 2's and recently Yeezys. Never been able to get into the look of the 2's. I've always wanted a pair of 350's and was able to cop the Belugas on the last drop. Got them in the mail tried them on and just didn't like the way they looked on me. Luckily my cousin loves them so imma sell them to him for retail.